Högsommar...

har vi haft idag.
Vi har legat nere vid vattnet och fått lite sol på oss.
Det skall juh vara fint väder fram till Lördag så vi får juh ta vara på dessa dagarna nu när solen äntligen är framme.
 
Sen så blev jag väckt igår morse av ett jätte leende av Vilda.
Hon hade tappat sin framtand som varit lös några dagar.
Hon har inte tyckt det varit kul med den tanden dinglandes.
Hon har juh inte kunnat bita i saker för det har gjort ont och varit obehagligt.
Men vi la tanden i ett glas och jag blev åter väckt i morse av en glad Vilda som hade fått pengar av tandfeen.
Nu har hon större glugg än vanligt.
Skall bli kul och se hur stor den nya tanden blir.
Om hon fortfarande kommer ha en glugg eller om tänderna blir så stora att dom fyller igen alla tomrum hon har mellan sina nuvarande tänder.
 
Glad Vilda. (Jag vet att bilden ligger men jag kunde inte ändra det just nu)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0