Idag...

har det inte hänt så mycket här i skogen.
Vädret har inte visat sin bästa sida, iofs har det inte regnat så mycket men det har inte heller varit sol så man har inte kunnat sola och bada.
Jaja, vi får väl vara glad att vi fick några dagar med solsken.
 
Igår va dom juh nere och fiskade i gölen.
Dom kom hem med en Gädda på 1,1kilo.
Inte jätte stor men ändå en fisk. Den har dom haft till middag idag.
 
Vilda med fångsten.
 
 
 Sen va dom ute och plockade lite Kantareller.
Jag skickade med Vilda kameran så hon kunde ta lite bilder och hon kom hem med en massa bilder på allt och lite till.
 
Här är några av bilderna hon tog.
 
Kantareller och Lingon
  
Ljung och Gula blommor
  
 
 
I förmiddags så blev vi bjudna på scones uppe hos Susanne och Caroline.
Dom hade bakat så dom ville dela med sej till oss och jag kan säga att det va riktigt gott med nybakta Scones och lite Marmelad på!
Jag åt kanske lite mycket för det kändes som magen växte lite extra efter den sista biten men det är svårt att sluta när det är så gott :P
 
 
Mitt stora <3
 
 
Nähä, nu är det dags att tänka på refrängen.
Sov gott alla.
Pöss & Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0