Idag...

va vi inne på Kulturkalaset och kikade runt lite. Anita, Jhon och Linnea va också med. Fy va tråkigt det har blivit! Det va mycket bättre förr! Typ när jag va mellan 18-20. Hmm, ganska längesen med andra ord. Känner sej lite gammal hehe! Men men, thats life. Vilda fick iallafall åka karusell helt själv. Tyvärr hade jag inte kameran med mej *grrr* men hoppas på att få en kopia av Anita, *Blink Blink ; )* Hon tyckte det va så roligt att hon höll sej kvar i bilen hon åkte med när karusellen hade stannat. Sen gick vi till ett av alla matstånderna för att ta oss nått att käka. Då började det naturligtvis att spöregna, eller ja kanske inte spöregna men det regnade mycket iallafall. Det e juh typiskt när man är ute! Så vi skyndade oss att äta upp sen bar det av till 5:an huset för att kika lite sen bar det av hemåt. Som sagt, det va juh inte så mycket att se i stan som jag trodde. Lite besviken e jag juh! Nu skall jag gå tillbaka till soffan för att titta på en film med Johan och Vilda. Kramar på er alla!


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack så jätte mycket. Du får jätte gärna länka ;)

2008-08-15 @ 15:05:09
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0