Riktigt...

jäkla besviken är jag på Svenska idrottslandslaget. Fiasko kallar jag hela skiten! Antingen klagar dom på skador eller så klagar dom på formen. Sen så va det juh klagomål på Thereses baddräkt som sprack. Men hallå...allvarligt. Sånt skall juh inte ta uppmärksamhet från loppet man skall göra! Då får man juh se till att ha en extra med sej. Sen måste jag säga att Kallurs huvudstupande va...ja det finns inga ord mer än ännu ett fiasko. Dom klagade på att hon fick en för bra start????? Men e det inte det man skall sträva efter som löpare eller har jag fel?? Man skall juh vara förbered på allt som händer. Men Kallur va tydligen inte det. Hoppas att hon i fortsättningen inte får så bra starter då kanske hon inte faller handlöst i backen och istället kommer i mål! Så en sammanfattning på OS -08 för Sverige, hmmm USCH och Fiasko som sagt. Tummen ner!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Tycker det är synd att det inte går bättre för Sverige. Det hade ju varit kul eftersom vi har flera duktiga idrottspersoner... Men sedan är det ju alltid så att det ska gnällas och klagas om det inte går som man tänkt sig. Måste skylla ifrån sig lite...

:-(



ps. Figurerna har jag letat upp på olika sidor på nätet. jag har sökt på animerat och sedan sparat ner dem på min dator (om det varit tillåtet förstås....)

2008-08-19 @ 19:10:57
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-20 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0