Har...

inte hänt så mycket sen sist jag skrev här. Idag har jag mest busat med Vilda. Hon har varit jätte duktig för hon stog upp alldeles själv i några sekunder när jag släppte henne. :) Den ungen kommer gå innan hon lärt sej krypa. Hon hatar att vara på magen. Sen tog jag några kort på Vilda och Johan tillsammans. Kul att leka med kameran. I morgon är det dax för BVC igen. Då får vi se hur mycket våran lilla skrutta har växt.

Ha det nu så bra Kramar!! :)

image37

Myspys på hög nivå hihi:)

              

Mina två älsklingar!!! :)

Sen får jag inte glömma min tredje älskling!! :)

image42


Kommentarer
Postat av: Vildas Mor-Mor här

Hej, hoppas att lillan är på bättre humör nu.Jag och Lena har varit hos Ingela och köpt lite blommor. Väntar på att veckan skall gå, så att jag kan hämta förstoringen på Vilda. Kram vi hörs.

2008-02-06 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0