Nu...

är sängen på plats och den blev jätte fin!!
image15
Spöket Laban hihi! :)

Så här ser Vildas rum ut efter vi fått in sängen.

               

Så vi har haft lite och göra idag på morronen, men det blev jätte bra tycker jag!

Igår va vi hos mormor för att hämta spjälsängen. Tyckte att det va dax för det. Sen gick vi över till min mamma en stund och satt där och tjatade lite. Men sen åkte vi hem för Jhon och Daniel skulle komma hem till oss för att spela PS 2. Dom fick pröva på min dans matta och det va skit kul, sen va det fotboll som gällde. Men klockan gick och Jhon åkte hem medans Daniel slaggade på soffan.

Snart skall vi ner till Jhon och Anita för att fira att Jhon har fyllt år. Då vankas det smörgåstårta gott gott. Så nu skall jag slänga mej in i duschen med lillan för att börja göra mej i ordning!

Ha det gött Kram alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0