Snart...

slut på denna helgen också. TRÅKIGT tycker jag för då måste Johan snart till jobbet igen! Vi har haft en jätte skön helg. Vi fick juh in nya blommor i lägenheten och planterat om några vi redan hade. det blev jätte bra. Sen igår va Jhon, Anita och lilla Linnea här för att titta på Manchester mot Reading. En match som United tillslut vann med 2-0. Ronaldo fick till det tillslut efter ha missat hur många tillfällen som helst. Sen gjorde våran kära Rooney ett mål med i slut minutrarna. Så det blev vinst denna gången med. Efter matchen så kollade vi på en film, The beer league. Den va ganska skojig men inte den roligaste jag har sett. Sen åkte Jhon och Anita hem med Linnea som skulle nana. Så jag och Johan satte oss för att titta på Waitress. En till film som va sådär. Lite förutsägbar men ganska bra! Sen va det godnatt.

Idag har vi inte gjort så mycket. Johan har varit ute och gått medans jag gjorde middag och bakade marängpaj som blev jätte god. Kan skriva upp receptet men inte nu för vi skall strax sätta på en film.

Men ni får ha det så gött!! Kramizar!!

image48

Vilda och Beemer busar på filten!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0