Tack...

Anita för hjälpen med min bloggsida!!! Hade inte klarat det själv vill jag lova! Såg mest ut som ett frågetecken när du höll på att greja för fullt. Men jag blev jätte nöjd!!

Helgen har varit lugn! Har inte gjort så mycket. I Fredags så va Mikaela och Bamse på besök en stund på kvällen för att lämna en julklapp till Vilda. Sen så stannade dom på middag, stekt spätta med potatis och spenat mmmm gott! Sen va det läggdags Innan va vi inne i stan en stund för att lämna tillbaka en gåstol för vi fick två i julklapp till lillan. Så vi fick ett presentkort istället som vi kan köpa spjälskydd till lillans säng. Vi e väl snart tvungna att hämta hem den snart. Den står hos min mamma för det e min gamla som jag och mina syskon har haft när vi va små.

Igår så va vi hos Jhon och Anita som hade kommit hem från Mora. Där satt vi och tittade på Manchester United mot Aston Villa. United vann med 2-0 Ronaldo gjorde första målet i 81 minutern och Rooney gjorde mål i 89 minutern. Efter det så va det final i hockey som stog på schemat. Sverige mot Canada. Tyvärr så förlorade juh Sverige men vi tog juh Silver iallafall och det e inte fy skam det. Sen hjälpe som sagt Anita mej med min bloggsida. Hade juh inte klarat det själv. Satt nog mest och tittade på.  Efter det va det dax att dra sej tillbaka, lillan började bli grinig och klockan hade hunnit bli tio i tolv men vi hann att gå och heja på Daniel som va nere på Kville biljarden, jag träffade också en arbetskamrat som jobbar i garderoben där på helger.

Idag har vi inte gjort så mycket. Har väl mest tittat på tv för tour de ski avslutades idag med Charlotte Kalla som åkte hur bra som helst! Hon fick starta 39 sekunder efter finskan och kom ikapp henne efter ca halva vägen där hon åkte förbi henne och vann hur lätt som helst. Va skit kul att titta på. Tänk att hon bara e 20 år. Om hon håller sej skadefri så kommer hon ha en ljus framtid. Bra för svensk skidsport! Jaja, nu får vi väl se vad som händer resten av dagen.

Ha det nu så bra! Kramar!

image17
Goa tjejen!! : )


Kommentarer
Postat av: Anita

Det va så lite så! =) .. Alltid kul att grejja med utformning av olika saker =) Bara att säga till om du vill ha nått ändrat sen ;)

Kram

2008-01-08 @ 08:36:36
URL: http://mrsanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0