Triumf...

vill jag säga att det är! Jag har fått Vilda att somna i sin egen säng. Då kanske vissa tycker, hallå hur svårt är det då men då kan jag säga att det är inte så lätt när hon bara gråter och gråter och man känner sej som världens sämsta mamma för man inte tar upp henne ur sängen och bara håller om henne för att trösta. Man jag va tvungen att försöka få henne att somna i sin säng så jag prövade på den där 5minuters grejen. Man lägger henne i sin säng stoppar om henne och säger god natt. Går ut ur rummet, stänger dörren. Sen om hon gråter går man in efter 5min och gör samma sak igen, stoppar om henne, sätter in nappen och säger god natt. Sen håller man på så tills hon somnar...om man klarar av det psykiskt. Det är jätte svårt när dom är så ledsna!! Jag älskar min lilla sessa så mycket och att höra henne gråta är det värsta som finns men jag lyckades att hålla mej idag och nu sover hon sååå gott i sin egen säng!! Så ni som har svårt att få ert barn att sova, prova det jag gjorde. Det kan funka för er med!

Kram på er alla och god natt!!

image28

Jag och min underbara Vilda!! :)

Kommentarer
Postat av: hej det är vildas mor-mor här

Hej på er. Hoppas att ni har det bra. Det är alltid lika roligt att få komma och rå om gullungen en stund. Tack för senast och kram till er alla tre, vi hörs snart av igen mamma, svärmor, mor-mor

2008-01-25 @ 18:24:59
Postat av: Vildas Mor-Mor här

Nu har vi en helt underbar förstoring på Vilda. Hon sitter under sina kusiner, det blev jätte bra kram

2008-02-12 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0