Va...

på dop i helgen. Mitt kusinbarn Olivia döptes i Lindome kyrka. Jätte fint va det. Sen va det juh kul att träffa släkten. Det är juh inte alltid man gör det!!! Efter dopet va vi i församlingshemmet och åt jätte god mat!! Applåd till kockarna! Sen blev det tårta efter det. Kändes som magen stog rätt ut! Men gott va det!

Kusin Fredrik med dottern Olivia! : )


Brorsan som alltid skall spela allan!! Hehehe!!!


Pappa, syster och Vilda!!


Sen har jag nått kul att berätta!! I Torsdags så tog Vilda sitt första vinglande steg i vardagsrummet : ) Duktig flicka! Det va jätte kul att se. Nu får man juh hoppas att hon fortsätter i den stilen våran lilla latis hihi!! Hon är just nu hos mormor och skall sova över där inatt. Så jag och Johan har en lugn kväll själva framför tv:n och bara tar det lugnt och njuter i fulla drag! Har tittat på Finalen i fotboll, Grattis Spanien till Guldet!! Nej nu skall jag sluta! Natti natti säger jag till min lilla skrutta som sover så långt borta i natt puss puss!! Mamma och pappa älskar dej!!

Ser juh riktigt smart ut i mormors glasögon!! : )

Många kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0