Igår...

va jag, Vilda och min mamma och hälsade på min syssling Marie och hennes barn Melwin och Millie. Det va trevligt att sitta och små tjöta lite. Vilda fick en liten beundrare hehe. Melwin va så gullig mot henne och gav henne leksaker och skulle visa sitt rum medans stackars Millie som blev lite utanför mest skulle visa att hon äntligen inte va minst längre hehe. Ögonen på Vilda va intressanta tyckte hon. Men det tycker juh alla barn att ögon är. Sen blev Vilda lite grinig och då va det dax att åka hem tyckte jag. Så det va bara att åka hem och lägga henne med en gång. Sen hade jag en lugn tv kväll för mej själv. Vilda har juh börjat komma i säng på normal tid nu så senast 8 är hon i säng, sen kanske hon inte somnar med en gång men det tar ingen lång stund:) Idag va hon så trött så jag gick och la henne 7 och hon somnade vid halv 8. Då e hon trött vill jag lova. Annars har det inte hänt så mycket idag så jag säger: Ha det så gött Kramar!

image111
Melwin och Vilda såå gulliga tillsammans! :)

                               
Alla busfröna måste juh vara med på kort!!!

                   
Lite fler roliga kort på barnen.  ^^Millie under bordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0