Nu...

har jag äntligen tagit tummen ur r_ven och satt mej ner för att skriva lite här. Vet juh att det finns folk som tycker om att läsa om våran vardag och om vad för framsteg våran lilla ängel gör. Idag har Vilda stått upp helt av sej själv i ca 15 sekunder. Hon höll på att ramla framlänges men rätade upp sej helt själv :) Shit va förvånad jag blev. Vem behöver krypa om man kan gå sej hehe?!! Nej våra lilla skrutta kommer nog att börja gå istället för att krypa men vad gör det? Annars e allt som det skall här hemma. Dagarna består mest av bus och att mata och byta på Vilda. Nu börjar juh det fina vädret komma också så promenader skall det väl bli mera av nu när solen skiner. Sen har jag börjat träna lite lätt med Johan på gymmet, känns jätte bra men har sån träningsvärk ibland så jag vet inte vad jag skall ta vägen hehe. Men jag skall juh börja jobba om två månader så jag tyckte det va dax att väcka mina muskler ur koman :D. Nej nu är det dax för lite nya kort men jag skall bli bättre på att titta in här jag lovar!!

Kramar på er alla!

image98
Coolt med döskalle mössa haha :)

              
Det är mumma med kex och Beemer ser ut som han bara väntar på att Vilda skall tappa kexet så han kan sno det hihi!!!

image103
Måste sova ibland också, så söt lilla skruttan!!

image104
Lite suddigt men detta är våran lilla isbjörn hihi! :)

image105
Sista kortet för idag. Ha det så bra nu alla!! : )

Kommentarer
Postat av: ida

tycker hon börjar bli mer o mer lik min broder..
Hoppas allt är bra med er...
kram

2008-03-04 @ 12:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0