Hemma...

och e förkyld som f_n idag. Mår inte alls så bra men börjar bli lite bättre! Lillan e också förkyld och hostig. Inte kul alls!! Va på Vrångö i Lördags och firade Erik som fyllde 30. Det va jätte fint väder och vi hade jätte kul! Mamma va barnvakt, så Vilda sov över där. Medans vi slog klackarna i taket hehe!! Sen igår så åkte vi hem till mamma för att fira morsdag och för att hämta lillan. Efter det tog vi en tripp till pappa för att kolla vad han gjorde vilket inte va så mycket!! Brorsan hann vi också med på hemvägen. Dom låg på soffan och tittade på LA inc. Sen va det dags att åka hem. Väl hemma fick jag ett jätte fint halsband av Vilda på morsdag.  = ) Nu skall jag leka lite med Vilda. Ha det nu så bra kramar!

Detta halsband fick jag av Vilda på Morsdag!! = )


Jag och Vilda på våran lekplats!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Åh vilken fint halsband!!!!! .. inte fick jag något :( tråkigt.

Men jag överlever :P



2008-05-26 @ 22:01:51
URL: http://mrsanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0