Äntligen...

lite tid över. Johan, Vilda och Jörgen är och handlar middag så då har jag lite tid över för mej sj och då tänkte jag blogga lite. Det blir nog mest bilder som jag lägger upp för det har inte hänt så mycket. : ) I helgen så va Johan och Vilda nere i Småland själva. Så jag kunde göra vad jag ville här hemma i Götet. I Fredags va Mikaela och Nicko här. Vi käkade Burgerking och tittade på film. Sen i Lördags så tittade jag, Jhon, Linnea, Jörgen och Peter på United matchen. Som United vann. Sen va det dags att packa för att jag och Virre skulle festa. Så jag skulle till henne i Kungälv. Väskan blev skit tung. Men jag va juh tvungen att ta med en mini stereo för Virre har ingen. Jag hade så jäkla kul och va bara sååååå full. Men kvällen blev riktigt lyckad vill jag säga! Sen så kom Söndagen och jag åkte tillbaka till Götet igen. Mötte upp Jörgen på Backaplan. Träffade också Fam. Svensson/Andersson. Jag och Jörgen åkte hem till oss och spelade Wii. Sen hade jag träningsvärk. : ) Men kul va det.
Nu lite kort!! : )

Det skall börjas i tid!!




Diska kan hon med : )


Våran duktiga tjej!!!
 

Vilda dammsuger : )



Ha det bra!! Kramar

Kommentarer
Postat av: moster jessica

Kan vilda komma hem till oss när vi flyttar å städa me eller;) hehe.. duktig tjej.. kram

2008-11-21 @ 12:59:17
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hon är en redig tjej....framför allt när hon "moppar"

puss

2008-11-28 @ 17:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0