Har...

 Precis kommit hem från Lundbybadet. Jag, Johan och Jhon har varit där med Vilda och Linnea. Vilda hade jätte kul. Hon hoppade från kanten och dök en massa. Sen så simmade hon lite med en flytsak från ryggen. Linnea va lite rädd i början men sen gick det mycket bättre. Tyvärr fick man inte ta kort inne i simhallen annars hade jag lagt upp jätte många roliga kort för flickorna hade jätte kul tillsammans.

Nu håller Johan på att laga mat. Det blir Gratäng. Mums. Sen skulle min pappa titta förbi en stund ringde han och sa. Efter det så blir det nog inte så mycket mer att göra än att titta på tv och ta det lugnt resten av kvällen skulle jag tro.

Imorgon är det dags för jobb igen. Känns inte kul att gå till ett jobb man snart måste sluta på. Vill inte!!!! Men man måste juh för Vildas skull. Johan börjar juh på Måndag med så vi får väl spara nu så mycket det går!

Nä nu kom min pappa så jag skall vara lite social.
Ha det gött kramar!!


Kommentarer
Postat av: Vildas Mor-Mor här

hej på er vilken go bild på vilda. är det dags för dagmamma på heltid nu. det kommer säkert att bli jåtte bra kram på er vi hörs.

2008-11-03 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0