Ja ja...

Jag vet att jag är kass på att blogga nu för tiden men har ingen inspiration alls!
Händer inte så mycket kul i mitt liv just nu som är värt att blogga om.
Så istället för att bara skriva om ingenting så låter jag bli.
Fick veta i morse att en kompis pappa har gått bort i cancer.
Så sorgligt!!
Tycker inte om alla dessa sjukdomar som finns bara för att ta livet av folk.
Så jag ger honom en tyst minut...................!



Gilis avled i dag, den 11/11-08
klockan 08:30
R.I.P.


Sen på Vildafronten händer juh alltid nått hihi.
Igår gick hon runt med mopp och skurhink för att moppa golvet.
Såg jätte roligt ut.
Spelade in det på videokameran.
Sen i helgen va vi hos Peter som fyllde år.
Jag och Vilda va bara där i 2 timmar, sen ville hon åka hem igen.
Men det gjorde inte så mycket för jag va också lite trött.
Hon har fått sin 1 och ett ½ års spruta med. Det va inte så kul.
Men vem tycker sprutor är jätte kul igentligen??
Sen hade hon vuxit 1 cm sen vi mätte henne sist så hennes kurva är jätte bra sa dom.

Nu ligger min lilla ängel och nannar bredvid Johan i soffan. Hon har varit lite grinig idag så man får hoppas på att det blir bättre när hon har fått sova lite!!



Jag lovar att jag skall börja ta mera bilder på henne. Hoppas på att jag vinner systemkameran på tradera jag har lagt bud på. Blir mycket finare bilder med sånna kameror! Roligare att ta kort då!!
Sen lovar jag att försöka skriva lite mera här och inte vara sååååå lat!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: mamma

hej på er ursäkta att jag inte hann och prata med dig förrut gabbe, men vi hörs en annan dag pussa bus-ungen från mo-mo

2008-11-12 @ 22:03:16
Postat av: MissyElliot

Vilken underbar bild!

:-)

2008-11-14 @ 18:24:42
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0