helgen...

är äntligen här!! Denna veckan har varit ett rent h_lvete på jobbet! Jag har varit helt slut när jag har kommit hem på eftermiddagarna. Har inte alls känt för att vara varken mamma eller flickvän. Sån tur e så har jag en underbar pojkvän som förstår mej! <3


Igår så firade jag och Johan våran 2 årsdag och våran 1 årsdag.
Det va 2 år sen vi blev tillsammans och 1 år sen vi förlovade oss. Detta firade vi genom att gå och käka på Bamboo. Utan Vilda, för hon va hemma med Mikaela, Mi, Daniel och Joel. Så vi fick en stund för oss själva. Tack för hjälpen!! Plus ett tack till Jhon och Anita som också erbjöd sej att ta henne om ingen annan kunde!

Jag fick en United tröja med mitt namn och turnummer på av älsklingen!


Plus serien efter Sagan av Isfolket av Margit Sandemo som heter Häxmästaren
Min älskling känner mej för väl!


Buketten till höger är från mej till Johan och rosorna är till mej från Johan.


Vad har annars hänt hmmm...känner mej helt tom i huvudet!
Kommer inte på nått just nu men men. Får väl blogga mer när jag kommer på nåt mera.

Kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0