Hej...

Tänkte passa på att skriva lite innan jag går och lägger mej för att läsa lite!

Idag när Johan kom hem så fick han en ide. Han ville att vi skulle cykla till hans skola för att se hur lång tid det skulle ta. För han vill börja cykla dit istället för att åka spårvagn som han hatar. Det va väl helt ok tyckte jag. Så vi började ta på oss och Vilda sen bar det iväg. Det tog ca: 40 min dit. Helt ok tid. Sen cyklade vi till ett cafe och tog oss en välförtjänt fika. Men sen när vi skulle få i Vilda i cykelstolen igen så sa det stopp. Hon vägrade totalt. Efter många om och men så fick vi iallafall i henne tillslut så bar det tillbaka hem. Efter vi ställt cyklarna så gick vi till lekplatsen och lekte en stund med Vilda i sandlådan.

Nu ligger hon och sover gott i soffan efter en lång dag.


Själv har jag träningsvärk både i benen och i gumpen efter allt cyklande. Är inte riktigt van vid att motionera längre har jag märkt så jag får nog börja röra på mej lite tror jag!!

Ha det nu så bra och sov gott!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Gött med en rejäl cykeltur.... Tur att ni fick tillbaka Vilda i cykelsadeln...

ler



ps. Himla fin din header är...ds

kramiz

2009-04-29 @ 06:48:49
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0