Hej...

och



Idag kan jag säga att solen lyser med sin frånvaro. Grått och trist. Har regnat också så marken är inte längre torr och fin. Kan juh fråga sej vad man skall hitta på en dag som denna. Tatuerings mässan är ju nu i helgen men vi skall nog dit i morgon. Jag vet ännu inte riktigt vad jag skall tatuera in. Jobbigt värre vill jag lova. Mamma skall tatuera sej har hon sagt. Frölunda loggan i svanken. Hehe stålmorsan. Jag funderar på att göra United loggan i svanken men vet inte. Får se. Har fortfarande tid på mej att fundera på det. Man kan juh inte direkt ångra sej.

Nä, nu skall jag ta Vilda under armen och hoppa in i duschen sen får vi se vart dagen tar oss. Hoppas den för oss till något kul hehe!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0