Ja ja...

jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera det senaste, men det e pga att vi är i Småland och vi har fullt upp hela tiden. Solen är juh framme varje dag så vi är inte så mycket inne. Passar på att vara ute i det fina vädret när det ändå är i Sverige på besök hehe!!!



Idag har vi varit i Sävsjö och badat...nej inte i sjön utan i badhuset hehe. Vi va där i ca:2 timmar. Jag, Johan, Vilda och Ida. Fullt ös hela tiden. Den långa rutschkanan va lite läskig i början men sen va det kul. Bubbelpoolen va varm och go att sitta i. Den avslutade vi med, sen va det dags att duscha, ta på oss och åka hem. Så nu har vi ätit middag. Mums, alla va riktigt hungriga efter mycket bad och lek : )



Vi har också varit på bilmässan i Jönköping (Elmia). Riktigt snygga/häftiga bilar. Men min favorit är juh ändå Ford Mustang GT 500. En sån vill jag ha!! Men det fanns många andra häftiga bilar. Fälgarna på vissa är juh dyrare än hela våran bil. Hade velat gå runt och tittat i lugn och ro men vi hade Vilda med oss så det blev bara stress stress. Men det vi fick se va mycket väl godtjänt!! Vi träffade Peter Piraten där nere en snabbis. Han hade redan sett allt så han va påväg hem. Sen mötte jag min gamla GO på Axelmåleriet,  Eddy. Så vi pratade en stund om all skit som har hänt på Volvo. Han jobbar nu i Lundby och tror att det skall komma ett till varsel snart och det skulle inte förvåna mej men då får dom nog lägga ner hela fabriken. Det kommer inte fungera annars. Alla gamlingar som skall stå på flödet och montera, en syn för gudarna vill jag säga! Undra hur mycket sjukskrivningar det kommerf bli då?



Nej, nu skall jag gå och sätta mej i soffan och ta det lite lugnt. Är helt slut efter allt badande. Men kul det va det. Sen får vi se hur jag skall fira min födelsedag i morron. Håller på att planera lite på min och Johans gemensamma födelsedagsfest som vi skall ha första helgen i Maj. Tror att det blir då. Skall bli skoj att ta hem lite roligt folk och festa lite. Får börja leta barnvakt nu. För då skall jag dricka. Vill inte vara nykter på min egna fest inte!! Får hoppas att den blir av bara, man vet aldrig. Kan komma nått imellan som vanligt!


Ha det nu så bra och sköt om er!!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Meeeeen. Ni kan ju inte ha fest den helgen jag fyller år!! =S .. Det blir jobbigt =(

2009-04-14 @ 18:36:11
URL: http://mrsanita.blogg.se/
Postat av: Veronika

Jag kommer på festen det lovar jag ska bara försöka få ledigt från jobbet ska försöka. Ha det bäst nu hälsa johan och krama vilda i från mig. Love you. Kram

2009-04-15 @ 00:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0