Sol...


Hur e det med er alla i det fina vädret?? Jag själv mår toppen faktiskt. Märks att vädret gör mycket för ens humör! Vaknade i morse av att telefonen ringde, det va Veronika som skulle tala om att hon skulle jobba så hon kunde inte komma in till stan för att shoppa lite med mej. Synd, men så e det. Hade tom hittat en billig bra frisör till henne för hon vill nämligen klippa sej. Men men det får bli en annan gång.

Jag fick organisera om lite i mitt schema. Så just nu steker Johan pannkakor som vi skall ha med oss till



Vi skall dit och kolla lite på alla djuren och leka lite med Vilda på lekplatsen. Vi kanske skall möta upp Jörgen där som just nu är hos sin mamma och dricker kaffe. En trevlig dag ute i det fria, alltid skönt!




Senare i kväll skall jag börja planera Lördagen lite. Mycket att göra vill jag lova. Tror jag får handla på Fredagen annars kommer jag inte hinna med allt men tanke på att jag skall lämna Vilda hos sin mormor och kanske hämta Veronika i Marstrand på hennes jobb men det är inte säkert ännu. Sen så är det juh United match också vilket jag antagligen inte kommer hinna se på men jag har juh Johan som kan uppdatera mej om läget. Får hoppas på att det blir riktigt kul iallafall!!

Nu skall jag göra mej i ordning för att gå! Ha det så skönt i solen idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0