Ja...

idag regnar det inte iallafall. Men jag tvättar så det hade inte spelat någon roll direkt.
Igår gjorde jag en ny gaddning.
Har väntat ett tag på att få göra den och jag blev nöjd.
Behövde inte betala så mycket för den heller så det va ännu bättre : )
Annars e allt bara bra. Har en inneboende här just nu. Jörgen är här och hälsar på. Han har visat ett nytt spel för Johan också så det e liiite svårt att komma åt datorn för tillfället hehe. Men jag fick snott åt mej den en stund nu så jag kunde uppdatera här lite.
Men nu skall jag bort och kolla tvätten.
Ha det toppen
Kramar.

Mammas bus!


Plopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på tattoon nu!!!!!!!!



Vad är de för spel han lirar då???

Kommer hem snart nu!!

2009-08-05 @ 14:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0