Morning...

God Morgon. E lite trött idag men det e det värt.
Va ute igår och tittade på Dead by April.
Blev iofs lite besviken pga att dom spelade bara två låtar.
Kunde juh spelat lite flera tycker jag. Men Liseberg va knökat med folk. Kul som attan va det.
Sen efter det så gick allihop till Gretas för att dansa.
Det va längesen jag va där...fler år sen kan jag erkänna.
Hade askul hela kvällen.
Men det blev ingen sen kväll.
Jag va väl hemma vid halv ett tror jag.
Det va alldeles lagom.
Snart skall vi lämna Vilda hos sin mormor och Mikael.
Jag och Johan skall nämligen på någon Man United träff i stan där fans skall samlas och titta på matchen.
Skall bli riktigt kul.

Ha nu en toppen dag!!


Vilda och Linnea på Lek o Buslandet.


Kommentarer
Postat av: ida

jävlar va högt hon studsar....

2009-08-22 @ 18:06:59
Postat av: Words by Saga

Söt blogg :) <3 kram

2009-08-22 @ 20:13:35
URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: ssuss

Kul att du tittade in :) Än så länge har de övriga tapeterna klarat sig.

2009-08-23 @ 10:58:52
URL: http://www.metrobloggen.se/suss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0