Nu...

är vi hemma i Götet igen. Har väl varit det i några timmar men jag ville landa lite innan jag satte mej ner och blogga. Det har väl inte hänt så mycket idag mer än att vi har packat och suttit i en bil i ca: 3 timmar. Vi stannade på MC Donalds för Vilda ville ha en glass så vi passade på att käka lite också.
Sen bar det av hemåt.
Mikaela va här en stund och hälsade på. Hon skulle ner till Mi sen så hon tog svängen om oss. Vi satt då och kollade på Emil. Vi försöker få Vilda lite intresserad av Astrid Lindgrens alla underbara filmer så man kan åka till Astrid Lindgrens värld nästa år med henne. Så vi börjar lite lätt med Emil som hon tyckte va lite rolig.
Nu skall jag sätta mej ner och fundera på vad vi kan göra i morgon.

Ha det så gött!!
Kramar.

Jag i tänkar tronen hehe!


Plopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0