2010...

Närmar sej med storm steg.
Hoppas detta blir ett bättre år än 2009 har varit.
Jag hoppas på ett nytt jobb och att jag skall ta tag i träningen efter jul nu för julmaten på magen måste bort bort bort!!!
Sen efter ett tag när jag har jobbat kanske jag och Johan kan börja prata om ett syskon till Vilda.
Vissa säger juh att det börjar bli dags.
Men jag får låta min lillasyster ha skorpan i centrum själv ett tag =0).
Han är så söt min systerson.
Nog för att jag vet att min mamma inte gör någon skillnad på sina barnbarn men det är alltid lite roligare med en liten bebis ellerhur!! ;).
Nä, nu skall jag gå ner till dom andra.
Ha det nu så gott!!

Våran lilla Sessa!!


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

skickar över en nyårshälsning =)



~ gott nytt år ~

2009-12-30 @ 22:13:29
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

lilla gosan va fin hon e på kortet puss från mormor

2009-12-31 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0