Just...

nu sitter jag och väntar på att få ett sms från min syster som ligger på BB med värkar.
Vid 9:30 i morse fick jag ett som sa att hon åkt in, nu väntar jag på ett som säger hur det gick och vad det blev.


Blir det en



eller en



det är den stora frågan just nu.
Kul att bli moster.


Annars har jag och Vilda inte gjort så mycket idag,
Vilda har hoppat studsmatta.
Giggs har lekt rövare över hela lägenheten.

Peace...hehe


Mycket hopp och skutt.
  

Våran lilla apa...



 

Sötnos.


Giggs och våran fina Amaryllis
 

Liten paus i allt hoppande.


Fint kort på far och dotter.



Nä, nu skall jag fortsätta och vänta....

Ha det toppen!!



Kommentarer
Postat av: Katarina

Sådan fin blogg.

Väldig fin familj du har.

Hoppas att det gick bra på BB.

Ha en fortsatt trevlig torsdag. vink

2009-12-17 @ 18:26:01
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0