Puh...

Denna dagen gick i stressens tecken.
Vi vaknade sent idag så det blev en chockad förmiddagsrusning.
Vi skulle juh åka till Johans föräldrar idag i Småland.
Så, fort upp och äta lite sen börja packa allting.
Det är jobbigt.
Känns som man har tusen saker med sej.
Sen har man ändå glömt hälften.
Men vi kom iväg tillslut ändå.
Lite sent kanske men men.
Det är inget att göra åt.
När vi kom ner så fick vi mat.
Det blev flygandeJacob.
Mycket gott för jag va riktigt hungrig.
Sen blev det julklappsöppning.
Massa roliga saker.
Vilda är nöjd med allt. =0)
Kort på julen kommer när jag är hemma i GBG igen.
Jag har inte våran dator och skriver på.
Kanske om Johans pappa lägger in sina kort på deras datorn så kan jag lägga upp några.
Sen skall jag lägga upp kort från när vi va hos min mamma och min pappa.
Jaja ni märker vad det blir.
Nu skall jag försöka få min dotter att sova.



Ha det gott och god fortsättning på er alla!!
PS. Vilda har inte använt sin napp sen tomten fick den igår vid 18 tiden.
Duktig flicka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0