Hemma...

i Götet igen. Skall juh jobba igen i morgon. Men jobbar bara Tisdag och Onsdag, skönt det. Just nu e det bara lugna gatan här hemma. Skall strax gå och lägga Vilda och sen skall vi försöka sätta på en film om lillan är snäll och somnar i tid. Annars blir det väl som vanligt med skrik, gap och spring. Men men får hoppas på det bästa!

Lovade igår att jag skulle lägga upp lite vinterbilder på lillan, så jag får väl göra det!
Enjoy!! = )

Lite hjälp upp för backen behövs ibland!


Men jag kan dra pulkan själv minsan!


Nej, denna gången vill jag inte åka med.


Du får åka själv pappis! = )


Familjen i vinterlandskap.


Pappis och Vilda      Mammis och Vilda
 

Bus kort e roligt!! ; )
 

Här busas det med Faster Ida!


Ännu mera bus!



Det får räcka för idag!!
Ha det så bra Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0