Igår...

va vi och hämtade en ny säng till Vilda. Brorsan ringde oss och frågade om vi ville ha Mys gamla och det va juh inte så fel! Sängen va knappt använd, jätte fin. Nu skall vi bara få Vilda att sova i den. Det blir lättare sagt än gjort kan jag lova. Nu kan hon juh gå upp själv hehe!! Men det kommer väl att fungera tillslut med mycket tålamod!

Vildas nya säng i olika vinklar!

 

Fin, ellerhur??


Familjen M hade skaffat en hund till också, en liten Molly. Såg ut som en liten ullboll hihi, söt som bara den. Vill också ha ett husdjur men det får vänta lite.

Ikväll skall vi hem till Jhon och Anita och partaja lite. Jhon har juh fyllt år så då får man juh fira lite. Skall ta med kameran och försöka komma ihåg att ta massor med kort på festen. Mamma och Mikael va här i förmiddags för att hämta Vilda. Dom skall ha henne tills i morgon så vi e barnlediga i kväll, annars hade jag fått stanna hemma men nu kan jag också hänga med och festa Jippi!!

Pappis och Nakenfisen grejar med datorn = ) Sötisar!!


Nu skall jag börja göra mej i ordning för kvällen!!
Kramar!!



Kommentarer
Postat av: Vildas Mor-Mor här

tack för lånet av gullungen kram

2009-02-08 @ 17:38:25
Postat av: MissyElliot

Hoppas att ni hade en toppenkväll! Det är ju sååå härligt att få vara barnfri lite då och då och bara vara med sin älskling och vännerna...

:-)

2009-02-09 @ 08:45:08
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0