Snor...

snor och åter snor. Jo så e det just nu hemma hos oss. Jag snorar, nyser och e allmänt hänging. Kan kanske bero på att jag e trött som bara den också. Imorgon blir det nog bättre när jag har fått sovit lite. Sen så har vi juh en liten Vilda som också snorar och nyser så hela taket lyfter sej haha. Men hon e vid gott mod. Det märks knappt att hon e sjuk för hon trullsar runt här för fullt ändå. Just nu håller hon på med dammsugaren, tror hon tycker vi har det dammigt hihi. Sen har hon lite tråkig hosta. Vi skall gå ner till vårdcentralen i morgon och se om det är nått allvarligt. Men jag tror inte det.



Idag har det snöat litegranna. Vi får väl se om den ligger kvar men det tror jag knappt. Det är juh alltid så att det kommer lite snö sen dan efter så är det bara snöslask kvar av hela skiten. USCH. Tycker om snö men inte slask!!




 Sen så hade vi ett strömavbrott här idag. Det tyckte inte Vilda va så kul. Jag fick försöka tända lite ljus så vi kunde se nått iallafall men när jag hade tänt det sista ljuset så kom såklart strömmen tillbaka. Lite onödigt att tända massa ljus när strömmen bara va borta i några minuter tyckte jag. 



Har tyvärr inte tagit några nya kort på min busa. Jag får ta och skärpa mej lite!! Bara för det så skall jag ta några på henne nu som jag kan lägga in lite snabbt.........
Tillbaka, nu kommer nytagna kort på snuttan i pyjamas. Hon va väl inte jätte medgörlig och ville inte va med på många kort men men fick nått kort ialafall.

Mammas och pappas bus!!




Våran ängel.


Så, detta får
 bli allt för i dag men det kommer mera.
Kramar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0