2:a...

halvlek är slut. Vad kan man säga mer än, Glory Glory Man United!! Slutresultatet på Old Trafford blev inte mindre än 3-0 till Manchester United. Matchen va mycket underhållande måste jag säga. För en gång skull på mycket länge enligt mej så gjorde United en riktigt bra match. Måste erkänna att jag har varit lite nervös inför mötet med Chelsea! Men måste säga att dom lyckades med bravur. Bra gjort Manchester. 2-0 målet kom i den 62:a minutern. Rooney gjorde mål på inlägg från Evra. Mellan benen på en Chelsea spelare sticker han in foten och klappar till bollen  i målet. Iskallt om jag får säga det själv. Sen 3-0 målet klappar Berbatov in på frispark från Ronaldo i den 86 minuter. Där kände jag äntligen att matchen va avgjord! Nu har vi ett poäng upp till Chelsea och fem poäng upp till Liverpool med två matcher mindre spelade. Nu kan man juh bara vänta och se vad som händer i framtiden.

Vidic
 Image of Nemanja  Vidic
1-0

Rooney
Image of Wayne  Rooney
2-0

Berbatov
Image of Dimitar  Berbatov
3-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0