Idag...

har våran lilla skrutta ridit.
Först va jag lite skeptisk för hon har varit lite avvaktande när det har gällt hästar, men det gick hur bra som helst. Hon hade jätte kul och ville inte kliva av hästen. Tyvärr kan jag inte visa några bilder idag för jag är hemma hos min pappa och jag har inte med någon datasladd för att föra över korten från mobilen till datorn. Men jag lägger upp bilder och kortfilm så fort jag kommer hem. Så Vilda har haft fullt upp idag och haft jätte kul. Just nu busar hon med sin morfar. Vi andra sitter och kollar på `The naked mile´, den e juh helt sjuk den filmen haha. Vem är det som kommer på dessa sjuka filmer, men det är juh tur att dom finns så man får sej ett gott skratt lite då och då!!

Nu skall jag fortsätta glo på filmen men ni får ha en toppen kväll!!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: (。◕‿‿◕。)

sv: Hej! tack för kommentaren! :) ja pengar tar ju över allt snart..

2009-07-21 @ 23:54:35
URL: http://bloodykillher.blogg.se/
Postat av: -Milly-

aw tack vad gullig du är :D

2009-07-22 @ 00:31:28
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0