Just...

nu ligger det två tröttisar i soffan och sover såååå gott. Vill inte väcka dom så jag knallar runt här på tå hihi.
Idag blåser det full storm kan man nästan säga. Kommer juh blåsa bort när man går ut sen. Vill ha tillbaka min varma sommar som va här förra månaden, vart tog den vägen? Nu e det inget kul väder alls. Känns som om hösten redan har kommit, typ 2 månader för tidigt. Skall det vara så att vi bara får två veckors sol här i Sverige under sommaren? Det e juh inget kul alls. Usch så trist! Hoppas på en ändring!
Skall börja tänka på att göra i ordning lite. Har juh fullt upp hela veckan känns det som. Men det blir juh så när man bara e hemma 1 vecka och sen åker igen. Då vill man hinna med så mycket som möjligt. Även fast man e helt slut sen när kvällen kommer.

PS: Ni har väl inte glömt min bloggauktion?
Kolla HÄR isåfall.

Ni får ha en bra dag!
Kramar!

Vilda och Ida väntar på sin tur i minigolf.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej... tack för ditt inlägg, Dinblogg är ocå väldigt fin. Coola detaljer som rubrikerna och textsnittet.. Gav mig lite fler ideer...

// Antionetta

2009-07-21 @ 20:11:05
URL: http://www.antionettasofia.blo.se
Postat av: ida

fläskberget...usch

2009-07-21 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0