Nu...

har vi kommit ner till småland igen. Kan hända att det blir lite bloggtystnad några dagar eftersom vi inte har något internet på landet. Men jag skriver så fort jag kommer till en dator.
Vill tacka alla för kommentarerna jag har fått dom senaste dagarna. det är jätte roligt att läsa dom, det uppskattas jätte mycket. Då vet jag att det e folk som läser och inte bara ser det på statistiken.

Sen vill jag tacka för boktipserna jag har fått!!
Kommer med all förmodan läsa alla böckerna som ni har skrivit upp för jag gillar att läsa.

Sen får ni inte glömma auktionen jag har lagt upp.
Kika in HÄR.

Ni får ha det toppen så länge!!
Kramar


Plopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. skulle du kunna rösta på mig http://peaces.blogg.se/2009/july/veckansblogg-finalister.html#comment ? :)

www.hhilals.blogg.se

2009-07-25 @ 12:46:58
Postat av: fez

Nu vill vi ha en uppdatering av vad som händer i gbg!!! tack kommer snart hem...

2009-07-29 @ 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0