Får...

ibland en känsla av ensamhet.
Jag ser hela tiden folk runt omkring mej som gör nått varje dag, eller bara folk i allmänhet.
Jag har kompisar och nära vänner men känner mej ändå väldigt ensam ibland.
Sitter hemma med Vilda och känner att jag inte har någon energi för något. Vill bara ligga kvar i min säng och sova igenom mitt liv just nu. Men det kan jag inte för jag har min lilla dotter att tänka på.
Min söta lilla Vilda som just nu får stå ut med att hennes mamma är jätte tråkig för hon orkar inte göra nått.



Jag måste börja skärpa mej för hennes skull.
Sluta vara så grinig och göra nått kul på dagarna med henne.
Varför allt e som det är just nu e för att man går hemma, utan jobb, utan pengar.
Pengar har jag inte haft på länge.
Dom skall komma enligt A-Kassan i mitten eller slutet av denna månaden.
Jag hoppas på att jag får skattepengarna denna veckan så jag kan betala Johan lite för det är han som ligger ute med pengar till räkningar just nu.
Det känns juh inte heller så bra vill jag bara säga!
Jag vill juh också vara med och bidra.
Märker på min kropp att jag inte är helt hundra. Har aldrig haft så mycket stressplitor i pannan som jag har nu. Inte alls kul!!

Nu skall jag gå och rita med min dotter.
Ha det bäst.



Kommentarer
Postat av: the one

vissa dagar kan kännas riktigt sega, Då man bara vill ligga i sängen och dega. Inte tänka, inte äta, bara sova. men de blir inte bättre för det, det kan ja lova. Så kom igen nu vännen och ryck upp dig om ja får be, och visa den som ja vet att du e.

kram

2009-06-10 @ 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0