Hmm...

Vill inte, kan inte, orkar inte.
Finns det så mycket mer att skriva när man känner sej så här. Jag tänker, ryck upp dej för f_n. Du är inte döende. Du har tak över huvudet, du har en underbar liten familj,släkt och vänner. Vad har du och böla för?? Nej, jag bölar inte men kunde inte hitta ett bättre ord just nu. Jag måste försöka dra mej upp ur denna djupa brunn jag har fallit ner i. Jag skall lyckas på något sätt. Men just nu är det som det är.
Jag kan bara säga att jag kommer att lyckas. Jag kommer snart att vara mitt gamla jag igen. Det tar bara lite tid just nu.



PS: Johan och Vilda mår fint. Vilda sover som en stock på soffan och Johan pluggar.

Kramar på er.

Kommentarer
Postat av: syster

Syster titta bara på mej, inget jobb å har alltid klarat mej:) Då kommer ni också att få det bra, jag lovar dej, det e klart att man får snåla me pengarna å sådär, men man vänjer sej;) Å den dagen man får mer pengar än väntat så blir det sån lycka så då får man faktiskt unna sej nån liten grej... KRAM!

2009-06-11 @ 11:35:26
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi fixar det här. Du har många omkring dig som hjälper till. Vi får helt enkelt ta en dag och gå runt på olika företag och knacka dörr haha.. precis som Jehovas.. Fan jag e trött nu..kl är sju och jag kan inte sova, men solen skiner:)

Puss älskade vän!

2009-06-14 @ 07:05:01
URL: http://diitoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0