Äntligen...

HELG!!
Har iofs bara jobba tre dagar denna veckan med men helg e alltid skönt.
Vet inte vad som kommer hända dessa dagar förutom att vi skall på dop.
Mitt kusin barn skall döpas så då får man träffa släkten igen.
Sist va det juh inte lika kul tillställning vi träffades på med tanke på att det va på farmors begravning.
Konstigt att vi alltid skall träffas i kyrkan när släkten skall föras ihop : )
Antingen e det dop eller begravningar.
Tur att det mest e dop!!!




Sen vet jag inte riktigt vad som händer i helgen.
Hade velat hitta på nått sköj men vad skulle det vara??
Jaja det ordnar sej som alltid!
Får väl uppdatera mitt CV och börja söka lite jobb...
ohhh vad kul det lät ellerhur??

Tänkte bara lägga upp en bild på Vilda när hon somnade mot min axel igår. Hon stod på knä hihi.

Sött, eller hur. Snacka om att vara trött!! = )


Nej nu skall jag äta. Ha det bra kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0