Idag...

Har jag sett till att hålla Vilda vaken.
Hon brukar alltid sova en stund efter hon har varit hos dagmamman, men som sagt. Det är inte så lätt att gå och lägga henne för natten då.
Så nu har hon inte sovit nått och hon börjar bli trött. Men hon måste juh äta nått först innan hon somnar.
Hon försökte att blunda när hon satt i mitt knä förut, men jag satte henne i ett bad för att hålla henne sysselsatt.

Medans hon badade så passade jag på att diska upp berget av disk vi hade. Kanske överdriver lite men som dom flesta tycker jag det är såååå tråkigt att diska så det känns som det är mer än vad det egentligen är.



Nu håller Johan på att laga mat så vi snart äta. Det blir, kött och potatis med grönpeppar sås till.
Nu måste jag underhålla min dotter lite.
Ha det gott!!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0