Snart...

är det dags igen...årets höjdpunkt enligt mej!!!


TatooExpo

Tatueringsmässan.
Hade juh tagit helt fel på datum först. Trodde att den skulle vara i slutet av Mars men det va det juh inte.
Den är istället i början av April.

Jag är juh bara såååå sugen på en ny nu så jag nästan exploderar.
Vill ha en på nedre delen av armen på utsidan.
Men jag vet inte vad ännu.

SNÄLLA, GE MEJ TIPS!!!

Skall fixa till mitt porträtt på Vilda iallafall så jag får satt dit namnet och födelsedatumet för det han hon inte med förra gången.
Så har du inget för dej den helgen, åk dit. Kommer inte ångra dej. Har varit där varje år sen 5 år tillbaka tror jag det är. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0