Usch...

vad trött jag är.
Varför får man aldrig känna sej riktigt utvilad för??

Skall snart göra iordning mej för mitt kusinbarns dop.
Hoppas Vilda e lugn i kyrkan bara. Får ta med lite leksaker så hon har nått att underhålla sej med.
Jaja, hon e juh inte ända barnet som kommer vara med så det ordnar sej nog!


Sen vill jag bara skriva att det hade varit kul om någon skrev nått till mej.
Jag ser att det finns folk som läser min blogg men det är inte många som skriver i min gästbok eller kommenterar mina inlägg.
Blir lite ledsen.

Behöver juh inte vara nån lång uppsatts bara så jag vet vilka som hälsar på mej = )
Sen om du sj har en blogg skriv gärna det så jag kan besöka dej!

En bild som jag tillägnar min dotter som älskar hundar och katter.

Kramar på er och ha en trevlig dag!!! = )

Kommentarer
Postat av: vildasmoster

hon sköte sej ju prima idag, duktig tjej... va ni kvar länge eller?

Kramisar

2009-03-07 @ 19:55:49
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Anita

Känner till det där med trötthet! .. Även fast jag inte har nå jobb så tär det maasssoor å ha en 1,5 åring :P huua. Men det e väl bara å vänja sig ;) så här blir det väl några år till :P haha!



Kram på er =)

2009-03-07 @ 22:32:09
URL: http://mrsanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0