Va...

med en stund igår ändå. Vi tog med Vilda. Men jag va inte där så länge. Vilda blev trött och eftersom jag inte kunde dricka nått så kom jag inte igång efter en hel morgons köande till Idol. Jag tog med Vilda hem vid 22 ungefär. Vi gick och la oss i sängen och tittade på Sverige Pourtugal i fotboll innan vi somnade.
Jag va jätte trött.





Som jag nämde så va jag på intagningen av Idol igår. Jag va där vid 7 så jag fick köa ett tag innan jag kom in. Fy va kallt det va. Jag kände knappt mina tår i slutet. Fullt med folk va det med. Men när man väl kom in i huset så fick man inte vänta så länge innan man kom in till en del Jury som gallrade ut folk.  Man fick alltså inte träffa den riktiga Juryn. Trist. Så det ni ser på tv e inte riktigt så det går till. Dom klipper till det mycket vill jag lova. Precis innan jag skulle gå in till juryn kände jag att detta kommer jag nog inte göra om. Va lite nervös vill jag lova. Men han tyckte det gick bra och jag sjöng fint men jag kom inte vidare. Men jag gråter inte för det. Nu har jag varit med en gång och behöver inte göra om det igen!!

Detta e bara en bråkdel av allt folk som stod i kö!!


Den lilla gubben som står på staketet i mitten e Peter Jihde. Ser ut som han ber till gud eller nått hehe.


Nu skall jag gå och äta frukost.

Kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0