Jepp...

Nu har jag lite tid över för att lägga upp lite bilder och några Citat från Daniel i Lördags.

Vill varna folk för delar av detta inlägg kan vara barnförbjudet : )

Som sagt, jag och Johan hade fest hemma hos oss i Lördags. Tyvärr kom det inte så mycket folk som vi trodde skulle komma. Men jag vill tacka er som kom för jag hade skit kul!!! Va längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde då. Tack för hjälpen Jörgen med tilltugget. Snittarna gick åt ganska snabbt och bålen tog slut med. Måste säga att bålen va riktigt giftig. Hade lagt frukten och bären i sprit 6 timmar innan så det blev två riktigt starka men mycket goda båler. Jag kunde juh också dricka pga att min mamma kunde vara barnvakt. Jag levde på bål hela kvällen och det kändes efter ett tag vill jag säga. E inte riktigt van att dricka hehe. Men kul hade jag!

LITE BILDER FRÅN KVÄLLEN

Vi börjar med en bild på allas våran Karl-Kurt


Patrik tycker att frukten i bålen e godast!


Början av kvällen. Lite blandade bilder.
  

Mmmm..Jäger e gott, eller inte hehe!


Blir mindre disk på detta viset hihihi!!


Fast det va bara jag och Mikaela som shotta, dom andra drack direkt ur flaskan.
 

Man kan juh undra hehe!


Jhon ville pröva mina högklackade skor.


Balansen är inte på topp!


Hmmm, hur tänkte dom här?


Det är manligt med ryamatta på bröstet.


Slick i örat...eller nått.


Vem pratar Johan med??


Arga leken igång.


Puss älskling.


Favvo Blicken.


Snyggast i stan hehe.


Jag kan jag med.


Partybrudarna.


Nu kommer Jack fram ur skåpet.


Blandade grimaser.
 

Vem gömmer sej bakom Mikaela??


Mmmm så mysigt.


Vi slutar med ett kramkalas!!



Sen har jag lite Citat jag skall lägga upp som jag fått från Daniel i Lördags kväll. Vissa citat måste man varit med på festen för att fatta men har fått tillsägelse att lägga upp dom med.
PS. Vissa är barnförbjudna och känsliga personer varnas.


Jag är kåt som en Knullbagge

Jag har också gröna trosor

Melon e bra skit

När jag har sex så har jag en knullburk

Har jag glömt handduk tar jag ett kuddöverdrag

Hur gick det med Naomi Cambell...(Nomy-Cocaine)

I morgon kommer jag vara helt lam i benen eller ja, helt orörlig iallafall

Jag har kelat med en tvättbjörn i Grekland

Antingen är det varmt här inne eller så är det jag som är het

Dipp är rätt porrigt ändå

Nu är jag fuktig

Jag kan aldrig röra kuken innan...

Åh kolla Jordnötsringar

Eller så finns det dom man vill gå ner på...




Ha det så bra nu!!
CIAO!!










Kommentarer
Postat av: Mickan

Jösses...tur att dom värsta bilderna inte ligger uppe:). Tack för en grymt rolig kväll. Alla som inte kom borde verkligen ångra sig:P

2009-05-06 @ 16:51:38
Postat av: Oss (Danne & Junior)

Fy fasen de va en heelgalen kväll. Tack som fan :D

Puss o kram

2009-05-07 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0