Ja...

jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag försöker att få tid över ibland.
Denna helg e uppbokad hela helgen.
På Fredag skall vi ha avslutningsfest med fotbollen.
Skall bli riktigt kul.
På Lördag skall vi äta Kräftor hemma hos oss.
Gott gott!! Har inte ätit några havkräftor i år.




På Söndag skall jag gå och se den nya skräckfilmen
Paranormal activity



Skall bli kul och se om den e så hemsk som dom säger!!
Skriver efter och säger vad jag tyckte om den!
Ha nu en toppen dag!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg!

Jag har ett tips till dig, bli medlem på denna sida, eller klicka dig bara in där och se om det intresserar dig.

Man samlar ihop poäng genom att värva vänner, besöka sidor etc som man sedan kan växla in mot kontanter, trisslotter etc.

http://www.fairity.se/pwn.php?ID=10

2009-11-12 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0