Höst...

och tråk!
Jag blir så trött på detta höstväder. Det blåser och blåser, sen regnar det och e bara tråkigt väder.
Inte konstigt att man känner sej lite trött, eller mycket trött vill säja!
Sen kommer juh den eviga frågan, vad skall man göra i helgen...ingen aning.
Kan juh hoppas på att det händer nått iallafall.
Vill inte sitta i mysbyxor hela helgen och bara glo på tv.
Men det kan juh vara skönt det med ibland.
Johan kom precis hem nu så vi skall väl fixa nått att äta och sen får vi se vad som händer och sker.
Det som jag har fått lyssna på idag är Vildas eviga tjöt om mat mat mat.
Man skulle kunna tro att jag inte ger henne någon mat men hennes mun skall helst gå hela tiden.
Iallafall när vi e  hemma.
Först e det välling sen en halvtimme efter det är det flingor sen en halvtimme efter det vill hon ha mackor.
Börjar undra om hon har mask eller nått.
Jaja, så e det.
Nu skall jag greja lite!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0