Idag...

är jag lite seg men jag har mej själv att skylla där för jag låg och kollade på tv långt in på natten.
Plutonen gick och jag ville se hela den för en gång skull.
Men den slutade juh vid 4-5 tiden på morgonen så jag sov inte så länge.

Just nu är Linnea här och leker med Vilda så det är full rulle i hela lägenheten.
Johan och Jhon är nere och handlar lite och lämnar in stryket.
Dom hoppas väl på storvinsten.
Hade juh varit kul om dom kunde vinna riktigt stort någon gång.
Funderar själv på att försöka en gång och spela på något.
Vem vet...jag kanske har tur =0)
Jag brukar juh gå och tänka "Tänk om jag kunde vinna en massa pengar". Men om jag skall vinna så måste jag juh spela också.

Idag blir det fotboll. Man United spelar så då vet man att det kommer vara fotboll på tv.
Får se hur många som kommer att vara här.
Daniel skulle dyka upp och kanske Jörgen efter han hade varit och jobbat.
Kul med lite folk att tjöta med.

Nä nu skall jag kolla till tjejerna.
Ha det toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0