Idag...

blir det marknad i Kungälv.
Årets sista så den får man juh inte missa.
Det e iofs samma skit varje gång men det e kul att träffa folk.

Fick veta förut att Johan har blivit medbjuden på Guld matchen mellan IFK-AIK på Söndag.
Det känns väl sådär kul med tanke på att det e jag som har kollat efter biljetter till matchen men Johan tyckte inte att den va värd så mycket pengar så då sket jag i det.
Så har han turen att bli bjuden och jag får sitta hemma och glo med Vilda.
Jävla skit säger jag va livet e orättvist.
E inte så glad just nu.
Alla skall gå utom jag.
T.o.m Veronika skall gå och hon har varit ÖIS fan hmmm.
Då finns det ingen rättvisa.
 :´(

Nä nu skall jag tjura lite, sen skall jag hoppa in i duschen.
Lev livet för fan innan fan lever livet med dej!
:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0