Mer-Trafik...

Vill ni ha flera besökare till eran blogg?
I så fall tycker jag att ni ska registrera er
här!
Jag har använt mig av den sidan ett bra tag nu och min statistik har bara blivit bättre och bättre! Det enda du behöver göra är att besöka andras bloggar/hemsidor och sedan får du automatiskt besökare till din egna sida.
Registrerar du dig nu får du dessutom 150 gratispoäng,
vilket motsvarar 50 sidvisningar av din blogg =0)
Plus att du kan kolla in andra bloggar och hitta dina favoriter!



Kommentarer
Postat av: Elena

Kanske ska testa det. (:

2009-10-17 @ 16:24:31
URL: http://ellisono.blogg.sen
Postat av: den galna mamman

hejsan första gången jag gör ett besök på din blogg, jag fastnade en bra stund för du skriver bra och din blogg är mycket fräsch och fin, hoppas du får en mycket fin kväll och behöver du ett gapskratt är det bara att besöka min otroligt galna blogg haha ha det bäst mvh den galna mamman

2009-10-17 @ 19:49:47
URL: http://www.metrobloggen.se/trygg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0