Suck...

Jag är bara såååååå trött på att leta efter Vildas nappar så jag vill spy på det! Dag ut och dag in så försvinner dom nog minst 50 gånger.
Snart så slänger jag allihop och hon får gå här och skrika för jag orkar inte hålla på att leta efter dom längre.
Jag fattar inte att dom alltid kan försvinna så får man gå och leta 10 min en kvart innan de kommer fram. Likadant med hennes gosekatt "Doris".
Den e mindre än min handflata och försvinner också minst 50 gånger varje dag.
Blääääh säger jag bara.


Idag skall vi åka ner till Småland för Johan skall ner och jaga älg.



Kan juh hoppas på att han kan få skjuta nått denna gången eller iallafall få se nått.
Det har varit lite dåligt med det när han har varit med.
Men men...vi får väl se vad som händer.
Hoppas kan man juh.
Vi kommer väl hem på Onsdag eller Torsdag nästa vecka.

Höst nere i Småland på landet.
Bild på gölen.



Ha en toppen dag!!




Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Hoppas Det blir mycket älg i småland

2009-10-10 @ 15:21:19
Postat av: Mamma Natta, Amandas mamma

Hej!

Det som fungerar bra för mig är att varje gång jag hittar en natt som mon dotter inte har i munnen lägger jag den i köksskåpet, så då finns det alltid minst en napp där när jag behöver en. Håller med att det är jätte jobbigt att hålla på och leta.

2009-10-11 @ 09:33:58
URL: http://mammanatta.com
Postat av: Monica

Hahaha!! Ja, usch för letandet efter alla dessa nappar! Man köper nya och efter nåra dagar har man inga nappar och rätt va det är så hittar man alla nappar, både dom nyinköpta och dom gamla och så har man ett helt lager med nappar i iaf 2 dagar sen är dom borta igen! :P Dom små bustrollen kan allt :D Bara fortsätta leta.... :P

2009-10-12 @ 09:46:20
URL: http://fylligrockbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0