Idag...

har jag och Vilda varit med Veronika inne i stan.
Hade jätte kul som jag alltid har med Virre.
Även fast Vilda va en illbatting i slutet men det funkade ändå.
Hon va ganska trött så man kan juh iofs förstå henne.
Hon somnade på vagnen påväg hem.
Jag fick hittat riktigt kuliga grejer att köpa som jag både ville ha och behövde.
Tex nya underkläder ett par nya skor och en tröja.

Mitt nya tillskott i skohyllan :) :)


Vilda ville modella med min nya sko!


Nya underkläder.


Ny tröja med fickor.


Sen så ringde dom från Kriminalvården och jag har blivit kallad till en andra intervju.
Ihhh kanske ett nytt jobb på g!
Hoppas hoppas!!


Just nu så tittar Vilda på 5myror är fler än 4elefanter.
Jag har köpt alla avsnitten på dvd. Hon tycker den e jätte bra.
Kul för det är ett ganska lärorikt program.
Hon älskar att det är barn med och elefanterna är jätte kul.

En av mina favvosar när jag va lite yngre :) 


Skall äta Makrill idag.
Johan håller på att laga till fisk och potäter.
Sen blir det spenat till.
Gottgottigottgott.

Nä nu skall jag greja lite.
Ha det gött!!


PS: Virre, finns alltid här för dej!!
Tack för idag!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt snygga skor! Kände en viss avundsjuka när jag såg dom. =)

Dom blåa underkläderna var riktigt fina dom med!

Du verkar ha haft en lyckad shoppingdag. =)

2009-09-11 @ 08:24:32
URL: http://honanna.blogspot.com
Postat av: Mickan

Va fan, det va ju dom jag provade sist vi va inne!! Jag vill åxå ha dom skorna!!!!!!!

2009-09-11 @ 15:56:33
Postat av: Anonym

du kunde ju köpt andra underkläder än snobben... hahah. Dom andra var ju fina iaf

2009-09-11 @ 19:12:53
Postat av: Systeryster

fina grejjer du hittat:)

Moster håller me vilda om att fem myror e bra:)

har själv hela boxen men inte öppnat den än, sa det när jag köpteden att den ska öppnas när vi får barn i framtiden, å det e ju inte så långt kar nu:) HAr la haft den i ett till två år;)



Tänkte komma å hämta sängen någon dag me, så blir ni av me den.. Å jag har den nära till hands, känns äna säkrast så:)



Kram å krama vildis från mej me!

2009-09-11 @ 23:58:36
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej hej!

Har jobbat på KappAhl en månad och var med och packa upp de där rosa stringtrosorna blev sugen på att köpa dem. Men är lite fundersam hur de sitter uppe när det är så mycket spets upp till. Vad tycker du om dem. Vet att detta blev en konstig kommentar =) Kram

2009-09-16 @ 20:15:10
URL: http://annishanule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0