Igår...

va jag på Sticky Fingers och tittade på Dead by April!!
Riktigt roligt om jag får säga det själv...Tack Mikaela för att du bjöd med mej!!



Idag skall jag och Johan fira våran tre års dag.



Vi har skaffat barnvakt så vi skall gå ut och göra nått kul medans Vilda e hemma med sin gudfar Daniel.
Vi får väl se vad vi hamnar.
Det blir väl någon bra bio eller nått hehe.
Det e bara kul att kunna gå ut lite själva utan våran busunge någon gång.

Nu kommer snart Jhon och Linnea hit och jag måste hoppa in i duschen.
Ha en toppen dag!!


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas att ni får en trevlig kväll kram

2009-09-25 @ 18:34:56
Postat av: Katarina

Där spelade min pojkvän idag :)

2009-09-26 @ 04:13:03
URL: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0